Jak zamawiać
Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą poprzez formularz kontaktowy lub kontakt telefoniczny.
Zamówienie przebiega w następującym trybie:
- Ustalenie z Państwem szczegółów zamówienia: rodzaj torby, typ nadruku, nakład. Doradzamy we wszystkich aspektach związanych z zamówieniem. Jeśli nie mają Państwo gotowego projektu graficznego, sporządzimy go dla Państwa.
- Wycena przesłana na podany przez Państwa adres e-mail.
- Przesłanie do Państwa projektu torby, jeśli zamówili Państwo projekt graficzny nadruku.
- Akceptacja zamówienia i produkcja.
- Dostawa zamówienia pod wskazany adres.
Zachęcamy do kontaktu, nawet jeśli nie mają Państwo sprecyzowanych wymagań - pomożemy dobrać produkt odpowiedni do Państwa potrzeb.
Jeśli mają Państwo skonkretyzowane zamówienie, prosimy o podanie następujących informacji, które pozwolą nam na szybszą wycenę:
- przybliżona wielkość torby
- materiał (folia/papier ekologiczny/papier z laminacją)
- uchwyt
- nadruk (ilość kolorów; pole zadruku)
- nakład
- inne (tłoczenie, lakier itp.)