pl en

Jak zamawiać

Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą poprzez formularz kontaktowy lub kontakt telefoniczny.

Zamówienie przebiega w następującym trybie:

  1. Ustalenie z Państwem szczegółów zamówienia: rodzaj torby, typ nadruku, nakład. Doradzamy we wszystkich aspektach związanych z zamówieniem. Jeśli nie mają Państwo gotowego projektu graficznego, sporządzimy go dla Państwa.
  2. Wycena przesłana na podany przez Państwa adres e-mail.
  3. Przesłanie do Państwa projektu torby, jeśli zamówili Państwo projekt graficzny nadruku.
  4. Akceptacja zamówienia i produkcja.
  5. Dostawa zamówienia pod wskazany adres.

Zachęcamy do kontaktu, nawet jeśli nie mają Państwo sprecyzowanych wymagań - pomożemy dobrać produkt odpowiedni do Państwa potrzeb.

Jeśli mają Państwo skonkretyzowane zamówienie, prosimy o podanie następujących informacji, które pozwolą nam na szybszą wycenę:

  • przybliżona wielkość torby
  • materiał (folia/papier ekologiczny/papier z laminacją)
  • uchwyt
  • nadruk (ilość kolorów; pole zadruku)
  • nakład
  • inne (tłoczenie, lakier itp.)